START HARCERSKI

 Parę informacji organizacyjnych:

PATROLE HARCERSKIE:

1. KOMANDORZY z 77

opiekun: dh. Rafał 
patrolowy: Sambor
miejsce zbiórki: Miasteczko Ruchu  Drogowego- Wirek
godz: 8:20

Bartosz
Piotr
Alan
Sambor
Zuzanna
Zuzanna
Jagoda
Alicja

2. SAPERZY z 77
opiekun: pani Ania
patrolowa: Helena
miejsce zbiórki: Szyb Andrzej
godz: 8:20

Oliwia
Helena
Lena
Natalia
 Diana
Paulina
Weronika
Katia

3. DESANTOWCY 1
opiekun: dh. Damian
patrolowa: Zosia
miejsce zbiórki: CH Plaza
godz: 7:50
Julia
Tamara
Zofia
Konrad

4. DESANTOWCY 2
opiekun: dh. Damian
patrolowa: Agata
miejsce zbiórki: CH Plaza
godz: 7:50
Agata
Szymon
Nadia
Sebastian

WAŻNE INFORMACJE 
1) Każdy niepełnoletni uczestnik musi posiadać ze sobą zgodę rodzica/opiekuna prawnego na udział w harcerskim starcie. 

2) Za zdrowie i życie uczestników oraz szkody materialne wyrządzone podczas Harcerskiego Startu odpowiadają pełnoletni opiekunowie patrolów i drużynowi. 

3) W trakcie gry obowiązuje ubiór tematyczny związany z działalnością Armii Krajowej i harcerzy podczas II Wojny Światowej. (harcerskie nakrycie głowy i odcienie moro będą w porządku)

4) Niezbędny ekwipunek każdego uczestnika: 
 mundur (schowany w plecaku, zabezpieczony przed zmoknięciem), 
 Strój tematyczny, 
 długopis, notatnik, 
 harcerskie nakrycie głowy, 
 kurtka/płaszcz/peleryna przeciwdeszczowa. 

5) Dodatkowy ekwipunek dla członków patroli zuchowych, harcerskich, starszoharcerskich i wędrowniczych: 
 apteczka (może być jedna na patrol), 
 niezbędnik (igła i nici), 
 latarka (Wymagana jest umiejętność posługiwania się Alfabetem Morse’a i umiejętność wyznaczania azymutów).
 
 6) Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania Prawa i Przyrzeczenia Harcerskiego, Prawa i Obietnicy Zucha, regulaminu Harcerskiego Startu 2022, zarządzeń porządkowych komendanta jak i organizatorów w tym punktowych, a także powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezpieczeństwa ruchu drogowego, ochrony przyrody i zasad współżycia społecznego. 

7) Start Harcerski odbędzie się niezależnie od warunków pogodowych, zalecany ubiór odpowiedni do pogody. 

Każdy uczestnik otrzyma pakiet startowy: bułkę lub drożdżówkę, wodę, baton, owoc

Każdy patrol musi stawić się na mecie w ODK Pulsar do godz 14:30!!!
O 15:00 apel i zakończenie startu

Komentarze

Popularne posty