START HARCERSKI
Parę informacji organizacyjnych:
PATROLE HARCERSKIE:
1. KOMANDORZY z 77
opiekun: dh. Rafał
patrolowy: Sambor
miejsce zbiórki: Miasteczko Ruchu Drogowego- Wirek
godz: 8:20
| Bartosz |
| Piotr |
| Alan |
| Sambor |
| Zuzanna |
| Zuzanna |
| Jagoda |
| Alicja |
2. SAPERZY z 77
opiekun: pani Ania
patrolowa: Helena
miejsce zbiórki: Szyb Andrzej
godz: 8:20
| Oliwia |
| Helena |
| Lena |
| Natalia |
| Diana |
| Paulina |
| Weronika |
| Katia |
3. DESANTOWCY 1
opiekun: dh. Damian
patrolowa: Zosia
miejsce zbiórki: CH Plaza
godz: 7:50
| Julia |
| Tamara |
| Zofia |
| Konrad |
4. DESANTOWCY 2
opiekun: dh. Damian
patrolowa: Agata
miejsce zbiórki: CH Plaza
godz: 7:50
| Agata |
| Szymon |
| Nadia |
| Sebastian |
WAŻNE INFORMACJE
1) Każdy niepełnoletni uczestnik musi posiadać ze sobą zgodę rodzica/opiekuna prawnego na
udział w harcerskim starcie.
2) Za zdrowie i życie uczestników oraz szkody materialne wyrządzone podczas Harcerskiego
Startu odpowiadają pełnoletni opiekunowie patrolów i drużynowi.
3) W trakcie gry obowiązuje ubiór tematyczny związany z działalnością Armii Krajowej i harcerzy
podczas II Wojny Światowej. (harcerskie nakrycie głowy i odcienie moro będą w porządku)
4) Niezbędny ekwipunek każdego uczestnika:
mundur (schowany w plecaku, zabezpieczony przed zmoknięciem),
Strój tematyczny,
długopis, notatnik,
harcerskie nakrycie głowy,
kurtka/płaszcz/peleryna przeciwdeszczowa.
5) Dodatkowy ekwipunek dla członków patroli zuchowych, harcerskich, starszoharcerskich i
wędrowniczych:
apteczka (może być jedna na patrol),
niezbędnik (igła i nici),
latarka (Wymagana jest umiejętność posługiwania się Alfabetem Morse’a i umiejętność
wyznaczania azymutów).
6) Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania Prawa i Przyrzeczenia Harcerskiego, Prawa i
Obietnicy Zucha, regulaminu Harcerskiego Startu 2022, zarządzeń porządkowych komendanta jak
i organizatorów w tym punktowych, a także powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie
bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezpieczeństwa ruchu drogowego, ochrony przyrody i
zasad współżycia społecznego.
7) Start Harcerski odbędzie się niezależnie od warunków pogodowych, zalecany ubiór odpowiedni
do pogody.
Każdy uczestnik otrzyma pakiet startowy: bułkę lub drożdżówkę, wodę, baton, owoc
Każdy patrol musi stawić się na mecie w ODK Pulsar do godz 14:30!!!
O 15:00 apel i zakończenie startu
Komentarze
Prześlij komentarz