STREFA RODZICA


SPRAWY CZŁONKOWSKIE
Wysokość składki w 2025 r. wynosić będzie 70 zł na kwartał. Terminarz płatności poniżej.
Składki członkowskie uregulować należy przelewem bankowym na konto Hufca. Płatność następuje
"z góry" na cały kwartał. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres e-mail drużynowej. 
Dokonujemy osobną wpłatę za każde dziecko.
Przed wpłatą składek dziecko powinno znajdować się w ewidencji ZHP - TIPI. Przed dokonaniem wpłaty proszę upewnić się, że dziecko zostało wpisane i wszystkie zgody zaznaczone.

Do wpisania dziecka do ewidencji potrzebne są następujące dane: imię i nazwisko dziecka, PESEL dziecka, imię i nazwisko rodzica oraz adres mailowy rodzica. Wszystkie dane proszę o przesłanie mailowo na adres patrycja.lesniewska@zhp.pl Konto w domenie zhp jest dwukrotnie szyfrowane, więc dane Państwa dziecka będą bezpieczne.
Po otrzymaniu maila zwrotnego z systemu TIPI proszę o zaakceptowanie dwóch zgód:
  • Klauzule dotyczące sposobu działania ZHP oraz zobowiązanie dotyczące składek członkowskich
  • Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku
oraz dwóch oświadczeń:
  • Oświadczenie Safe From Harm
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych

Terminarz płatności na 2025 r.
I kwartał : do 13.01.2025 r.
II kwartał: do 30.03.2025 r.
III kwartał: do 20.06.2025 r.
IV kwartał: do 30.09.2025 r.
Dane do przelewu: ZHP Komenda Chorągwi Śląskiej Komenda Hufca w Rudzie Śląskiej.
Numer konta: 52 1140 1010 0000 4366 7700 1001
Tytuł przelewu: 2025-imię i nazwisko dziecka-6707-SC 
(Proszę nie dopisywać do tytułu żadnych dodatkowych informacji.)
Adres e-mail: patrycja.lesniewska@zhp.pl

Potwierdzenia składek przyjmowane są jedynie pod wskazanym adresem email. Ilość opłaconych składek weryfikowana jest tylko na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu. Jako drużynowi nie mamy możliwości weryfikacji przelewów w banku stąd potwierdzenia zbieramy mailowo.

Składki naliczane są zgodnie ze stanem ewidencji na pierwszy dzień kwartału! Odpowiednią kwotę Chorągiew ściąga z konta drużyny. W przypadku rezygnacji należy od razu powiadomić drużynową, inaczej może się okazać, że trzeba będzie opłacić kwartał, w którym dziecko na zbiórki już nie będzie uczęszczało. Nie opłacenie takiego kwartału skutkuje pomniejszeniem środków na działalność drużyny


WZÓR PISMA O PRZEKSIĘGOWANIE

W razie pomyłki w tytule przelewu, bądź w sytuacji, w której konieczne będzie przeksięgowanie wpłaty proszę o dostarczenie do Biura Hufca wypisanego pisma z prośbą o przeksięgowanie,


Komentarze

Popularne posty